Rekkula

  • Etusivu
  • Palvelut
  • Huoltotilaus
    • Hinnasto
    • Tietosuojaseloste
    • Huoltoliikkeet
  • Varaosatiedustelu
  • Verkkokauppa
  • Yhteystiedot
  • Yritys

Rekkula

  • Etusivu
  • Palvelut
  • Huoltotilaus
    • Hinnasto
    • Tietosuojaseloste
    • Huoltoliikkeet
  • Varaosatiedustelu
  • Verkkokauppa
  • Yhteystiedot
  • Yritys

Keskushuolto

Ulkoista jälkimarkkinointi ja keskity myyntiin. Me hoidamme selustan ja varmistamme, että asiakkaanne ostavat myös uudelleen.

Meillä on maan kattava huoltoverkosto kodinkoneiden vikatilanteiden varalle. Reklamaatiot otetaan vastaan keskitetystä ja ne hoidetaan kauttamme Suomen alueella yli 50 tarkoin valitun sopimushuoltoliikkeemme kautta. Toimintaa on nykyisin myös Baltiassa.
Reklamaatioiden keskittämisen ansiosta voimme ennalta ehkäistä ns. turhia huoltokäyntejä ja väärinkäsityksiä. Hyvin usein jo loppuasiakkaan kertoma vikaseloste kertoo mistä on kyse ja mikä mahdollisesti on rikki. Näin ollen huolto osataan laittaa paikalle parhaassa tapauksessa etukäteen toimitetun varaosan kera ja tuote saadaan kuntoon kerralla.
Hyvin hoidettu reklamaatio takaa että asiakkaanne ostaa uudelleen!

Postihuolto

Asiakkaallasi on pienlaite ja lähin huolto on kaukana tai he ovat halumattomia korjaamaan tuotetta?
Ei hätää, jos tuotteeseen saa varaosia, sen voi helposti toimittaa meille postihuoltoon. Normaalitapauksessa asiakas vie tuotteen takaisin myyjälle josta lähettävät huoltoon.

Tällä hetkellä meillä on postihuoltokorjaamot Vesilahdella, Espoossa ja Tallinnassa. Riippuen tuotteen kiireellisyydestä (tarpeellisuudesta), huoltohinnasta tai merkistä, meillä on tarjolla parhain vaihtoehto juuri teidän tarpeisiin. Voimme räätälöidä myös takuunulkopuoleiset hinnat postihuoltotapauksia varten. Näin hinnoittelu on selkeää ja läpinäkyvää.

Myös postihuollossa, keskittäminen kannattaa. Kun hoitelemme kaikki huoltoon tulevat tuotteet itse, voimme luvata että osaaminen, varaosavaraston kattavuus ja käyttövirheiden ennaltaehkäisy on huippuluokkaa.

Selkeiden ohjeistuksien ansioista voimme ennaltaehkäistä mahdolliset käyttövirheet jo ennen laitteen saapumista huoltoon. Näin voimme välttää ikäviä konflikteja loppuasiakkaiden ja myyjien välillä.

Neuvontapalvelut

Tuote- varaosa ja takuuneuvonta
Viekö loppuasiakkaiden puhelut ja sähköpostit liikaa aikaa ? Neuvontapalvelut kuuluvat osaksi Keskushuoltopalveluamme mutta tarjoamme sitä myös erikseen. Esim. tuotteet jotka ovat itse huollettavia tai helposti varaosalla kunnostettavia, nykypäivänä on tärkeää tarjota loppuasiakkaalle apua vaikka tuote ei hinnaltaan olisikaan kovin korkea. Varaosan saatavuus tuo lisäarvoa tuotteelle kuin tuotteelle.

Neuvontapalvelujen tarjonta sovitaan tarpeen mukaan. Olemme sovitusti tavoitettavissa ja yksilöllisen tuotetukinumeron kautta vastaamme puheluun halutulla tavalla. Neuvontapalveluilla esim. maahantuontitoiminnan aloittavat yritykset saavat lisäarvoa tuotteilleen.

Varaosat ja tarvikkeet

Varaosien saatavuus on monelle iso juttu. Olet ostanut kalliin tuotteen ja siitä menee pieni helposti uusittava osa rikki. Varaosa on pakko saada!

Pidämme varastossa yleisimmin kysytyt varaosat ja tarvikkeet. Neuvottelemme suoraan valmistajien tai tavarantoimittajien kanssa että saatavuus on taattu.
Varaosat toimitetaan nopeasti ja helposti suoraan loppuasiakkaalle.

Yhteistyökumppanit

Franke logo Raakapuotitribest huolto dynablend huoltoSolo Star huolto Sedona huoltoslowstar huolto Personal blender huoltoGreen Star huolto

logo footer

 

KESKUSHUOLTO:
Rekkula Solutions
Mäntytie 3
37470 Vesilahti

 

POSTIHUOLTO:
Rekkula Solutions
Tillinmäentie 1E
02330 ESPOO

 

LASKUTUSOSOITE:
Rekkula Solutions
PL 44911
00063 LASKUNET

 

KIRJEPOSTI:
Rekkula Solutions
Mäntytie 3
37470 Vesilahti

AAA logo

luotettava kumppani

Kotisivut: Sivustamo Oy