TIETOSUOJA
Lähettämällä lomakkeen hyväksyt tietosuojakäytäntömme. Voi lukea sen tästä.
Huoltolomakkeen kautta tehty huoltotilaus, kustannusarvio tai takuureklamaatio kirjautuu suoraan järjestelmäämme jolloin se myös käsitellään mahdollisimman pian. Huomaattehan että täytätte kaikki tietokentät mahdollisimman hyvin, näin vikadiagnostiikka ja varaosatarve saadaan selville parhaiten. Olemme tarkemmin yhteydessä kun tilausta käsitellään, normaalisti 24 h kuluessa.
LAITTEEN TIEDOT
Tuotteen yksilöinnin takaamiseksi muistattehan täyttää kaikki mahdolliset tuotetarran tiedot. Alla ohjeita tuotetarran lukuun.
OLEMME KESKUSHUOLTO MERKEILLE
YLEISET TAKUUEHDOT
Tuotteilla ei ole vaihto-, tai palautusoikeutta. Takuu kattaa laitteelle myönnetyn takuuajan puitteissa tehtävät takuuhuollot ja varaosat. Takuuaika löytyy ostokuitista tai takuutodistuksesta.
Takuu ei kata normaalikäytössä kuluvia osia joita ovat esim. liesituulettimessa rasvasuodattimet. Takuu ei myöskään kata vikoja jotka ovat syntyneet käyttöohjeiden vastaisesta käytöstä. Käyttöohjeiden lukeminen ja niiden noudattaminen on kuluttajan vastuulla.
PAKETISTA PUUTTUNUT TAI RIKKOUTUNUT IRTO-OSA
Jos paketista on uutuuttaan puuttunut tai siitä on takuuehtojen puitteissa hajonnut jokin irto-osa, se lähetetään suoraan loppuasiakkaalle veloituksetta.
Puuttuneen tai rikkoutuneen irto-osan tilaus tulee tehdä huoltotilauslomakkeen kautta. Jos tämä ei onnistu, olkaa yhteydessä asiakaspalveluun.
Tuotetarra löytyy liesikuvuissa kuvun sisältä. Rasvasuodatin tulee poistaa jotta tuotetarraa voidaan tarkastella.
Pienlaitteissa kuten kahvinkeittimissä, tuotetarra löytyy laitteen pohjasta.
Franke liesikuvun tuotetarran tiedot. Tuotteen yksilöivät tiedot ovat Merkki, modell ja S/N numerosarjat (Franke, 76179001, 6361677 20090211 737).
Franke liesikuvun tuotetarran tiedot. Tuotteen yksilöivät tiedot ovat Merkki, FUN ja S/N numerosarjat (Franke, 110.0350.673, SH15D0062786 20150414)
Tuotteen takuuaikaisuus tulee todistaa ostokuitilla tai takuutodistuksella. Jos tuote on toimitettu/asennettu yhdessä isompaa kokonaisuutta (esim. keittiöpaketti), sovelletaan ko. kokonaisuuden toimitus/asennuspöytäkirjaa.
Ostopäivä tulee todistaa huoltoasentajalle takuukäynnin yhteydessä. Laitattehan kuitenkin ostopäivän ja myyjäliikkeen huoltotilauksen yhteyteen jotta pyyntö saadaan kohdistettua oikein.
Väärinkäytöksissä sovelletaan operoivan huoltoliikkeen työhintoja.
KESKUSHUOLTO:
Rekkula Solutions
Mäntytie 3
37470 Vesilahti
POSTIHUOLTO:
Rekkula Solutions
Tillinmäentie 1E
02330 ESPOO
LASKUTUSOSOITE:
Rekkula Solutions
PL 44911
00063 LASKUNET
KIRJEPOSTI:
Rekkula Solutions
Mäntytie 3
37470 Vesilahti