Rekkula

  • Etusivu
  • Palvelut
  • Huoltotilaus
    • Hinnasto
    • Tietosuojaseloste
    • Huoltoliikkeet
  • Varaosatiedustelu
  • Verkkokauppa
  • Yhteystiedot
  • Yritys

Rekkula

  • Etusivu
  • Palvelut
  • Huoltotilaus
    • Hinnasto
    • Tietosuojaseloste
    • Huoltoliikkeet
  • Varaosatiedustelu
  • Verkkokauppa
  • Yhteystiedot
  • Yritys

Huoltotilaus

TIETOSUOJA

Lähettämällä lomakkeen hyväksyt tietosuojakäytäntömme. Voi lukea sen tästä.

Huoltolomakkeen kautta tehty huoltotilaus, kustannusarvio tai takuureklamaatio kirjautuu suoraan järjestelmäämme jolloin se myös käsitellään mahdollisimman pian. Huomaattehan että täytätte kaikki tietokentät mahdollisimman hyvin, näin vikadiagnostiikka ja varaosatarve saadaan selville parhaiten. Olemme tarkemmin yhteydessä kun tilausta käsitellään, normaalisti 24 h kuluessa.

 

LAITTEEN TIEDOT


Tuotteen yksilöinnin takaamiseksi muistattehan täyttää kaikki mahdolliset tuotetarran tiedot. Alla ohjeita tuotetarran lukuun.

 

OLEMME KESKUSHUOLTO MERKEILLE

  • Franke kodinkoneet
  • Tribest kodinkoneet (brändit: Solostar, Greenstar, Sedona)
  • Sana kodinkoneet
  • Vidia kodinkoneet
  • Vitamix kodinkoneet

 

YLEISET TAKUUEHDOT

Tuotteilla ei ole vaihto-, tai palautusoikeutta. Takuu kattaa laitteelle myönnetyn takuuajan puitteissa tehtävät takuuhuollot ja varaosat. Takuuaika löytyy ostokuitista tai takuutodistuksesta.

Takuu ei kata normaalikäytössä kuluvia osia joita ovat esim. liesituulettimessa rasvasuodattimet. Takuu ei myöskään kata vikoja jotka ovat syntyneet käyttöohjeiden vastaisesta käytöstä. Käyttöohjeiden lukeminen ja niiden noudattaminen on kuluttajan vastuulla.

 

PAKETISTA PUUTTUNUT TAI RIKKOUTUNUT IRTO-OSA

Jos paketista on uutuuttaan puuttunut tai siitä on takuuehtojen puitteissa hajonnut jokin irto-osa, se lähetetään suoraan loppuasiakkaalle veloituksetta.

Puuttuneen tai rikkoutuneen irto-osan tilaus tulee tehdä huoltotilauslomakkeen kautta. Jos tämä ei onnistu, olkaa yhteydessä asiakaspalveluun.

Esimerkki tuotetarran tärkeimmistä tiedoista:

Tuotetarra löytyy liesikuvuissa kuvun sisältä. Rasvasuodatin tulee poistaa jotta tuotetarraa voidaan tarkastella.

Pienlaitteissa kuten kahvinkeittimissä, tuotetarra löytyy laitteen pohjasta.

 Tuotetarra Franke Futurum vanha

Franke liesikuvun tuotetarran tiedot. Tuotteen yksilöivät tiedot ovat Merkki, modell ja S/N numerosarjat (Franke, 76179001, 6361677 20090211 737).

 Tuotetarra Franke Futurum uusi

Franke liesikuvun tuotetarran tiedot. Tuotteen yksilöivät tiedot ovat Merkki, FUN ja S/N numerosarjat (Franke, 110.0350.673, SH15D0062786 20150414)

Takuuasiat

Tuotteen takuuaikaisuus tulee todistaa ostokuitilla tai takuutodistuksella. Jos tuote on toimitettu/asennettu yhdessä isompaa kokonaisuutta (esim. keittiöpaketti), sovelletaan ko. kokonaisuuden toimitus/asennuspöytäkirjaa.

Ostopäivä tulee todistaa huoltoasentajalle takuukäynnin yhteydessä. Laitattehan kuitenkin ostopäivän ja myyjäliikkeen huoltotilauksen yhteyteen jotta pyyntö saadaan kohdistettua oikein.

Väärinkäytöksissä sovelletaan operoivan huoltoliikkeen työhintoja.

logo footer

 

KESKUSHUOLTO:
Rekkula Solutions
Mäntytie 3
37470 Vesilahti

 

POSTIHUOLTO:
Rekkula Solutions
Tillinmäentie 1E
02330 ESPOO

 

LASKUTUSOSOITE:
Rekkula Solutions
PL 44911
00063 LASKUNET

 

KIRJEPOSTI:
Rekkula Solutions
Mäntytie 3
37470 Vesilahti

AAA logo

luotettava kumppani

Kotisivut: Sivustamo Oy